3e verslag - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hejo - WaarBenJij.nu 3e verslag - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Hejo - WaarBenJij.nu

3e verslag

Door: Jozé

Blijf op de hoogte en volg Hejo

26 September 2015 | Australië, Adelaide

3e verslag;

Donderdag 24 sept.;
Vandaag de Wonderland Loop gedaan. 10 km gewandeld in het Grampians National Park en gestart bij Halls Gap. Deze loop staat aangegeven van middelzwaar tot zwaar. Nou hij was pittig. Over stenen, over trappen, omhoog, omlaag, smalle paden,alles zijn we tegen gekomen. Maar het was zeker de moeite waard. De Pinnacle lookout moest vooral mooi zijn, maar wij vonden het onderweg juist erg mooi.
Een gedeelte van de Grand Canyon (ja ,die is ook in Australië) gezien maar niet alles, omdat een stukje was afgesloten. Daarna heerlijk in ons bubbelbad gezeten, er kwamen maar 2 kangoeroes in onze voortuin.

Vrijdag 24 sept.
Van Halls Gap naar Mount Gambier gereden en onderweg bijna niet gestopt omdat er weinig te zien was. Een paar maal bij een bordje gestopt die aangeeft dat er mooie uitzichten zijn. Daarom een extra rondje gereden naar Port MacDonnell , een leuk ritje met mooie uitzichten. Verder nog naar Blue Lake gereden, een oude vulkaan die elk seizoen een andere kleur heeft.

Zaterdag 26 sept.
Van Mount Gambier naar Adelaide gereden, natuurlijk niet via de snelweg maar via Beachport, Robe, Kingston, Tailem Bend en door naar Adelaide. Een forse trip van pakweg 465 km. Onderweg geregeld gestopt want ik rij hier niet. Links rijden, dat gaat hem niet worden, ik denk steeds verkeerd om. Gelukkig rijdt Henny echt uitstekend.
Nu 1 nacht in Adelaide en morgen een vlucht naar Kangaroo Island.
Daar staat weer een auto voor ons klaar en hier verblijven we 2 nachten.
Dag dag

• 27 September 2015 - 15:32

Mariet:

hoi hoi,

Er wordt wat afgereden en gewandeld lees ik wel. Maar zolang het de moeit waard is helemaal goed toch.
    Ik denk dat ik ook niet links zou durven rijden, het zou goed gaan tot een kruispunt of iets dergelijks. dus wees maar gek met zo'n mannetje ; )

Groetjes van ons allen

• 27 September 2015 - 16:42

Francisca:

Heerlijk om jullie verslagen te lezen!! Wat rijden en zien jullie toch veel!!
    Geniet van jullie mooie trip!!

Groeten van ons allen xxxx

• 27 September 2015 - 20:51

Pele:

Leuk om de route zo te volgen.

Heel veel plezier nog.

• 28 September 2015 - 09:25

Erik & Siska:

Wat een feest van herkenning. De Grampians met kangoeroes in de voortuin. Bij ons dan op de camping voor de camper.
    Gr.

• 28 September 2015 - 21:12

Maryschka:

Wat n super foto's,...jullie zijn écht aan het genieten!!!

• 30 September 2015 - 04:15

Dianne:

Wel in Lourdes ga ik in de Pyreneeën 25 km per dag wandelen en de 3e dag zal het zwaarst zijn, dus ongeveer wel vergelijkbaar met dat van jullie, dan kan ik me er wel een beetje een voorstelling van maken.

Jullie reizen wat af hoor in kilometers maar het blijft fantastisch om te volgen

• 04 Oktober 2015 - 16:57

Guus:

Aan de foto's te zien, is hier blauw, wel echt heel erg blauw. Prachtige fptp's en romantische plaatjes haha.