2e verslag - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Hejo - WaarBenJij.nu 2e verslag - Reisverslag uit Halls Gap, Australië van Hejo - WaarBenJij.nu

2e verslag

Door: Jozé

Blijf op de hoogte en volg Hejo

23 September 2015 | Australië, Halls Gap

Eerst even wat recht zetten, we waren geen portemonnee kwijt, dat verhaaltje zat vast aan die leuke foto die er bij zat. Het was dus een grapje. We sturen een verhaaltje en wat foto's.
Let op ! Het verhaal staat er meestal eerder op dan de foto's. Dat uploaden duurt eventjes.
Verder lezen we alles wat jullie sturen want dat komt via de mail binnen maar reageren daar niet apart op.

Maandag 21 september ;
Vanmorgen bij het ontbijt kwamen we Joan weer tegen en ging weer met ons aan de praat.
We hebben al een adresje voor als we naar Tasmanië willen, we worden van harte uitgenodigd.
Ze hebben ook een jacht en wonen in Hobart, dus vast ook voldoende plek voor ons om te logeren.
Ik kreeg een dikke pakkert toen we weg gingen, echt grappig zo iets.
Nee geen foto of handtekening van ons samen, zo zijn we net weer niet.
Vandaag de auto opgehaald en moest Henny gelijk én links rijden en in een automaat in de drukke vreemde stad Melbourne de weg zien te vinden.
Ik zeg knap staaltje werk, want alles ging in 1 keer goed.
Daarna de rit van Melbourne naar Apollo Bay gereden.
Onderweg mooie uitzichten van de Great Ocean Road. Ik wil wel vermelden voor de mensen die in NZ zijn geweest, en dat zijn er toch stuk of wat onder onze lezers, in NZ zie je dat ook langs de kust. Soms het gevoel dat we weer in NZ waren. De rit was zeker de moeite waard.
Onderweg de lunch gehad in Lorne, verse vis , het leuke was dat ze het serveren op papier en je eet met je vingers.
Verblijven nu in een riante kamer in het hotel, wat een luxe.

Dinsdag 22 sept.:
Vandaag bij Apollo Bay weg gereden en we zijn nu in Warrnambool.
Dus de Great Ocean road verder gereden.
Natuurlijk een stukje gewandeld en verder veel mooie uitzichten. Het weer was wat beter, en dan zien de foto’s er ook gelijk wat mooier uit.
O.a. Een korte wandeling in het Great Otway NP waar we een soort rat zagen eten, Cape Otway vuurtoren, Koala beertjes gespot in het wild, de twaalf apostelen bekeken ( rotsen), London bridge, The Grotto enz. Enz. te veel om op te noemen.
De foto’s zeggen genoeg.

Woensdag 23 september;
De foto’s hebben veel tijd nodig om te uploaden, en we hebben te weinig wifi, vandaar nog geen bericht en foto.s gehad.
Vandaag zijn we van Warrnambool naar Port Fairy gereden.
In dit stadje een wandeling gemaakt langs historische gebouwen.
Van oorsprong van een Ierse bevolking, leuk om te zien.
Daarna doorgereden via de Victoria Vallei naar Halls Gap.
Een schitterende route en onderweg emoes en zo waar kangaroes gespot.
Na aankomst in ons superverblijf gingen we boodschappen doen omdat wij hier twee dagen verblijven.
Tot onze zeer grote verrassing liepen er 5 kangaroes , waarvan er 1 ook nog een kleine in zijn buidel had in onze voortuin. Echt super leuk om ze te volgen.
Ook kwamen er nog twee bijzondere vogels( althans voor ons),aanvliegen.
Onze dag kan niet meer stuk. Alleen weer geen wifi, dus laten we jullie even in spanning achter. Dag dag
Hier is het nu vrijdagavond 25 september. Dus verhaal en foto's van afgelopen twee dagen komt ook nog, als de foto's geüpload zijn.
Dag dag

• 25 September 2015 - 11:37

Dianne:

Ha heerlijk om de verhalen te volgen, het zal toch een fantastische vakantie worden en waar jullie vast nog veel leuke mensen ontmoeten, dat maakt het ook leuk om dan soms bij de mensen thuis te komen.
    we volgen jullie op de voet hoor (in gedachten) en genieten van dat jullie dit met ons delen, voelt een beetje dichtbij.

wel dat het nog maar lang mag duren en weer wachten op de volgende verhalen en foto's

heel veel liefs van ons beiden……wij gaan er even een weekend tussenuit…Callantsoog tot gauw

Marion en Dianne

• 25 September 2015 - 11:41

Dianne:

trouwens herkenbare foto met die varens (ook in NZ) en nu zag ik het ook beter van die portemonnee….ha ha, waren we er toch even ingestonken….

• 25 September 2015 - 12:45

Pele:

Hoi vakantiegangers.

Wat een prachtige foto's.
    Zo te zien hebben jullie ook mooi weer.
    Ben jaloers, toch maar sparen.

Alles hier in Diepenveen onder controle maar wel stil hoor.

Liefs Pele

• 25 September 2015 - 12:48

Karin:

Prachtige foto's. En wat leuk dat je al een vakantieadresje hebt. Genieten.

• 25 September 2015 - 12:51

Carel:

Wel leuk om jullie verslag te lezen.
    Zijn we ook een beetje op vakantie in Australië.
    Foto's zien we tzt wel
    Het gaat jullie goed en geniet.

groetjes

C en C

• 25 September 2015 - 13:39

Emmy:

hallo dan aussies,
    Heb nu alle verslagen achter elkaar gelezen. Jullie zijn al druk in de weer zeg. maar ja Australië is zo groot dat je dat ook wel moet anders zie je niets. Fijn dat jullie genieten, moet zeggen als je die foto's ziet dan begint het wel te kriebelen. Jaloers hoor (grapje) dat jullie zo"n mooie reis kunnen maken maar ik gun het jullie van harte.
    Genieten zou ik zeggen p.s. ook van elkaar hoor niet dat onderdeel vergeten.
    Ben nu 2 weken in Beieren en Kroatie dus even geen reactie. Als ik thuis ben ga ik met terugwerkende kracht lekker weer een beetje meegenieten.
    Lieve Groet van Emmy (en Roland)

• 25 September 2015 - 13:40

Jennie De Vree:

Hallo vakakantiegangers.

Wat leuk die verslagen en de foto`s.
    Heel veel herkenbaar, Top!!
    Genieten, we blijven jullie volgen.

Groetjes, Ap en Jennie.

• 25 September 2015 - 15:49

Mariet:

Ach sooo, zat die portemonnee ; )

Wat een PRACHTIGE fotoos trouwens.
    Dat alleen vind ik al genieten en daar komen jullie verhalen nog bovenop.
    Geweldig

bye bye

• 25 September 2015 - 18:54

Herman En Ria:

Hoi Henny en Joze,
    Wat een mooie foto's en in werkelijkheid is het dan nog mooier.
    Geniet vooral van deze mooie natuur en nog veel plezier.
    Groetjes vanaf de Eikelhof

• 26 September 2015 - 10:03

Erik En Siska:

Hoi. Leuk te zien dat de reis zo voorspoedig verloopt en dat jullie genieten. De tweede reis met o.m. Tasmanie ligt zo te zien in verschiet ;-) (Wij willen ook nog wel eens een keer terug naar Tasmanie).
    Heel veel plezier verder. Groetjes

• 26 September 2015 - 16:46

Rosita:

Hey,
    Wat super gaaf wat jullie allemaal tegen komen en zien!

Geniet ervan!!
    Doeidoei

• 26 September 2015 - 22:48

Monica:

Hey hejo.
    Het gaat goed dus, houden zo. Heel mooi dat wij jullie kunnen volgen.
    zoek voor mij eens charl bombeld op. Neef van mij.
    Goede reis verder en tot volgend verslag xxxx ineke & moon knuffel aan henny.

• 27 September 2015 - 17:47

Hetty:

beste hennie en joze. leuk om jullie op deze manier een beetje te volgen. zijn we er toch een beetje bij.
    fijn dat jullie het ook zo naar jullie zin hebben. geniet er van. we wachtten op jullie volgende verslag.
    liefs Hetty wim en de kids.