Eerste dagen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hejo - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Hejo - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Jozé

Blijf op de hoogte en volg Hejo

20 September 2015 | Australië, Melbourne

Vrijdag18 september ;
Marc en Joyce brachten ons weg en in 11 uur vlogen we van Amsterdam naar Hongkong. De vlucht ging goed en we hadden genoeg activiteiten.
Tv kijken, spelletje doen, film kijken, lezen enz.

Zaterdag 19 september ;
Op Hongkong de benen gestrekt en daarna in 9 uurtjes door naar Melbourne.
Ook die vlucht ging goed.
Helaas hadden we in Melbourne een verkeerd adres van het hotel, was even spannend , maar uiteindelijk kwam alles goed.
Ook lagen alle papieren keurig klaar voor de aankomende 17 dagen.
We zagen het bed en zijn vrij snel gaan slapen.

Zondag 20 september;
Vanmorgen begon de dag echt grappig. We zitten te ontbijten komt er een dame naar ons toe en wil praten over mijn t-shirt, vond ze zo leuk, blah blah staat er op.
Even aan de klets en blijkt mevrouw een heel beroemd iemand te zijn. Ze woont in Tasmanië en was nu aan haar reis begonnen naar Londen om een prijs in ontvangst te nemen. Ze heet Joan Humble en ze schildert mooie landschappen, daarmee had ze een prijs gewonnen. Vandaag verder inMelbourne in gelopen.
Natuurlijk de Queen Victoria Market met een oppervlakte van 7 hectare en meer dan 1000 kramen, Federation Square, St. Paul’s Cathedral, Chinatown, the Travellers die een eigen plaatsje hebben gekregen op de brug , het station enz. enz. bekeken.
En we waren hem kwijt maar onze portemonnee vonden we ook terug met heeeeeeel veeeeel geld. Haha je kon er op zitten.
Daarna alles uitgezocht voor onze reis die voor ons gevoel morgen pas begint.
We starten met de Great Ocean Road.
Wordt vervolgd. Groetjes ons.

• 20 September 2015 - 11:04

Ria:

Goede morgen van uit Deventer fijn dat jullie goed zijn aangekomen heb jammer genoeg telaat de FaceTime gezien nog wel geprobeerd maar was al te laat voor jullie wensen een goede voortzetting en veel kijk plezier.

• 20 September 2015 - 11:05

Pele:

Is de borrel gisteren iets teveel geweest? Wat waren jullie kwijt? Ik denk je mooie nieuwe tas omdat je het over je portemonnee hebt.

• 20 September 2015 - 11:13

Hans Sluys:

Hectische Ontwenning zullen we het startavontuur maar noemen. Hoop dat jullie onwijs genieten en lekker tot rust komen door inspanning........

• 20 September 2015 - 11:32

Yvonne:

wat leuk om ook in Laren (gld.) jullie reis te volgen. Spannend allemaal, geniet ervan!

• 20 September 2015 - 12:58

Siska:

Gday mates!
    Al veel gezien in 1dag. veel plezier en genieten . groetjes.....

• 20 September 2015 - 13:52

Marion En Dianne:

wat leuk om al weer een beetje van jullie avonturen te genieten!!! vooral blijven bijhouden deze site dan kunnen we een beetje met jullie meegenieten, veel plezier en dikke kuzzzzzzz

• 20 September 2015 - 14:26

J Van Ommen:

hallo jullie bijden hier zondag kwart over 2 komen net van de verjaardag Danique.
    Wensen jullie een Goede reis Pa en Ma

• 20 September 2015 - 19:23

Monique Nijenhuis:

Geniet samen van jullie mooie reis.
    gr monique

• 20 September 2015 - 19:52

Jose Logtenberg:

Mooi dat alles tot nog toe goed is verlopen.
    Jammer dat je die mooie portemonee niet mee kon nemen.
    Als je je eigen pin maar bij je houd. ;-)
    Veel plezier nog.

• 21 September 2015 - 06:44

Marc:

Hallo pa en ma alles goed daar al wat mooie dingen gezien? Joyce en ik vroegen ons af wat er nou met die portomonee was? Nou ik ga nu naar mijn werk. Jullie nog heel veel plezier .

Liefs van Joyce en mij

• 21 September 2015 - 18:13

Mariet:

He luitjes,

Dat van die portemonnee gaat ook mij boven de pet, volgend mij betekend het wanneer je op je geld blijft zitten je niets uitgeeft... ... houden zo !! ??

effe gegoogeld op Joan Humble, behalve schilderen heeft ze ook haar sporen in de politiek achter gelaten.
    Toch wel een selfie gemaakt en handtekening gevraagd hé.

Geniet en tot gauw; )

• 21 September 2015 - 18:46

Eugenie:

Ha die HeJo,

Foto's zien er bekend uit. Wij vonden Melbourne een hele mooie stad.
    Lekker genieten jullie.

Groetjes Nico en Eus